Vem har inte letat bland gamla mejl för att kopiera texten och sedan byta ut viss information så mejlet blir anpassat för den nya mottagaren. Det har i alla fall jag gjort. Men inte längre!
Har du tröttnat på att hitta ett mötesdatum som passar alla?
Leadfeeder nu integrerad i Pipedrive
Hur involvera ALLA medarbetare i företagets försäljning?
Ifyllda webbformulär skapar nya affärsmöjligheter i Pipedrive
Skicka personliga e-postmeddelanden som levereras vid rätt tidpunkt
Skapa automatiskt en faktura i Visma från Pipedrive
Jag fick en fråga från ett företag om det går att fakturera direkt från Pipedrive. Jag vet att på Pipedrive Marketplace finns en hel del appar som hanterar just detta. Kollade runt lite på kundrecensioner och många var missnöjda. Men varför inte en gång för alla utreda detta för mitt eget bolag? Resultat: Nu kommer jag att spara många timmar på ett år.
Har din säljorganisation tillförlitliga säljprognoser?
Jobba med dokument direkt i Pipedrive CRM
Förbättrad navigering i Pipedrive CRM
Konfigurera automatiserade arbetsflöden och slipp återkommande uppgifter
Vill du slippa skriva anteckningar i ditt CRM?
Pipedrive CRM tilldelas utmärkelsen "lättast att använda"
Äntligen, Pipedrive CRM nu på svenska!
Vad menas med säljstödssystem? = CRM?
Hur fungerar ett CRM system?
Säljträning + Gamification [1+1=3]
Levererar du i nivå med dina säljmål?
CRM lösningar - till för säljare eller controllers?
5 sätt spelifiering kan öka ROI för säljstödssystem (CRM)
Ett säljstödssystem värde beror på vilken information som matas in i det. Att hålla informationen uppdaterad garanterar att säljarna kan samverka med kunder på det mest effektiva och lönsamma sättet. Men om säljstödssystemet inte uppdateras konsekvent och korrekt blir det ett mycket mindre värdefullt verktyg för säljarna och företaget. Säljstödssystemets ROI är mycket beroende av kvaliteten och konsistensen i den information som säljarna matar in. Att få säljare engagerade med att mata in sin information är en av de största utmaningarna för att få en bra ROI. Hur kan då spelifiering öka säljstödssystemets ROI?