Vill du slippa skriva anteckningar i ditt CRM?

Tycker du att det tar för mycket tid att dokumentera dina aktiviteter i ditt CRM? Kanske gör du aktiviteter när du inte är framför datorn och kanske glömmer att notera dessa i ditt CRM? Nu finns det en lösning! I alla fall om du använder Pipedrive CRM.

I Pipedrives mobilapp kan du spela in en ljudanteckning med en transkription till text av ljudanteckningen. Så här gör du:

  1. Gå in på den aktivitet du vill dokumentera.

  2. Klicka på “Spela in ljudanteckning”.

  3. Se till att “Transkription” är aktiverad, tryck på röda knappen för att starta inspelningen.

  4. Prata in din anteckning, kolla att du blev nöjd annars gör du det en gång till.

  5. Gå tillbaka, spara, och så har du ljud- och textanteckning sparad i aktiviteten.

AirPlay_Screenshot_2020-05-05_04-43-39.png
AirPlay_Screenshot_2020-05-05_04-44-01.png
AirPlay_Screenshot_2020-05-05_04-47-30.png

Ljudanteckning kan du självklart använda då du vill dokumentera ditt telefonsamtal när du ringt upp en kund eller prospekt.

AirPlay_Screenshot_2020-05-05_04-48-03.png

Jag har träffat många säljare som inte använder sitt CRM för att de upplever att det tar för mycket tid att uppdatera det med ny information. Med Pipedrive är det annorlunda. För varje minut jag investerar i att uppdatera Pipedrive frigör jag mångfaldig tid för att arbeta med de aktiviteter som jag behöver göra personligen.

Vill du testa Pipedrive CRM, så kan du få en 30-dagars kostnadsfri testperiod genom att klicka på gröna knappen nedan.

P.S. Anmäler du dig själv på pipedrives hemsida får du bara 15 dagars testperiod. D.S.


Föregående
Föregående

Vad gör en managementkonsult?

Nästa
Nästa

Digitala workshops ger ny kundnytta