Hantera dubbletter på ett effektivt sätt
Pipedrive, Digitalisering, Personlig effektivitet Torbjörn Johansson Pipedrive, Digitalisering, Personlig effektivitet Torbjörn Johansson

Hantera dubbletter på ett effektivt sätt

Jag arbetar just nu med en kund som hade ofantligt många dubbletter i sitt Pipedrive CRM. I Pipedrive finns en enkel funktion för att sammanfoga dubbletter och den fungerar när dubletterna är få, alltså inte i detta fallet. För några år sedan hjälpte jag en annan kund med samma problem och då använde jag …

Läs mer
Skapa en "community" med dina kunder
Digitalisering, Pipedrive, Kundnöjdhet, Integrationer Torbjörn Johansson Digitalisering, Pipedrive, Kundnöjdhet, Integrationer Torbjörn Johansson

Skapa en "community" med dina kunder

Vad händer efter att en affär har säljrapporterats? Hur håller man då koll på allt som ska göras i leveransen och framför allt hur kommuniceras detta med kunden? Många företag använder Trello för att hålla koll på leveranserna. Men finns det inte effektivare verktyg? Efter en tids letande hittade jag verktyget som är rankad som #1 inom kategorin “Workflow Management Software”.

Läs mer
Har din säljorganisation tillförlitliga säljprognoser?
CRM, Digitalisering, Pipedrive Torbjörn Johansson CRM, Digitalisering, Pipedrive Torbjörn Johansson

Har din säljorganisation tillförlitliga säljprognoser?

Vem har inte suttit på ett säljmöte då man ska motivera och försvara när en affär ska landa, men det borde finnas hjälp att få? I Pipedrive CRM så finns en prognosdel där man utifrån “förväntat avslutsdatum” kan summera upp hur olika hur olika affärer bidrar till säljresultatet per tidsintervall.

Läs mer