Behöver du hjälp med Pipedrive? Kontakta Vojigo

Vojigo är certifierad Pipedrive Premier Partner. I det åtagandet ingår att lämna Pipedrive support åt Vojigos kunder gällande:

  • implementeringsstöd

  • produktrelaterade frågor

  • teknisk support

 

Implementeringsstöd

När det kommer till implementeringsstöd menar vi allt som täcker förståelsen av kundens arbetsflöde och förslag/implementering av dessa metoder i Pipedrive, enligt Pipedrives logik, planer och funktioner.

  • Detta omfattar förslag på bästa praxis för Pipedrive-anpassning; frågor om Pipedrives funktioner och förklaringar om Pipedrives funktioner.

  • Implementering inkluderar också processen att onboarda en kund som kommer från ett annat CRM, eftersom det med största sannolikhet kommer att innebära en omorganisering av deras data enligt Pipedrives objekt (kontaktperson; affär; organisation; aktivitet; produkt; prospekt; etc) logik.

  • Slutligen kan det också innehålla förslag på hur Pipedrive bäst kan integreras med andra tredjepartsverktyg direkt eller indirekt (genom verktyg som Zapier).

 

Produktrelaterade frågor

Som leverantörer av första linjens support tar vi hand om frågor gällande Pipedrive. Detta innebär att när du som kund har funderingar på hur man gör vissa saker i Pipedrive, bör du kontakta Vojigo.

 

Teknisk support

Vi är också första linjens support för kunderna när det gäller tekniska frågor. När kunder kontaktar oss om ett problem med Pipedrive gör vi en felsökning för att försöka lösa problemet, om det inte går, eskalera ärendet till Pipedrives support eller produktavdelningen.

 

Vem är din lösningsleverantör idag?

Var hittar du vem som är din Pipedrive lösningsleverantör? Klicka på frågetecknet “?” uppe till höger och där står det vem som är din lösningsleverantör samt mejladressen för att kontakta.

Om du vill ha support på svenska så kan du byta lösningsleverantör. Så här gör du:

  1. Fyll i formuläret och ange Vojigo, tojo@vojigo.se som önskad leverantör

  2. Pipedrive behandlar din ansökan

  3. Inom en vecka borde du få besked om din önskan är beviljad.

Du kommer fortsättningsvis att betala din licenser direkt till Pipedrive som idag (mao ingen skillnad).

Under ? uppe till höger hittar du din lösningsleverantör.

 

Vojigo samlar kundomdömen via plattformen Trustpilot. Nedan kan du läsa vad kunderna tycker om våra Pipedrive implementationsprojekt och efterföljande support.

Med säljträning händer det!
— Torbjörn @vojigo