Business Card Reader är en mobilapp som låter dig överföra data från visitkort till Pipedrive med två klick.
Med fältgrupper håller du ordning på dina fält i Pipedrive
Skapa en strukturerad arbetsmetodik för att maximera dina försäljningsresultat
Nu kan du införa skrivskyddade fält i Pipedrive
Dra fördel av den nya funktionen att lägga till bilder till dina produkter
Metod eller slump? Så väljer du rätt prospekt att fokusera på
Synkronisera flera e-postkonton i Pipedrive
E-postsynkronisering är ett otroligt verktyg för att kommunicera med kunder och hantera dessa konversationer i Pipedrive. Och du kan nu ha flera e-postkonton synkroniserade samtidigt, vilket gör det ännu enklare att hålla din e-post organiserad. Fungerar utmärkt om man vill synkronisera gemensamma mejladresser som till exempel info@xxxxx.com.
Dölj dina privata kalenderhändelser i Pipedrive
Nya automationsfunktioner i Pipedrive
Allt bra kan alltid bli bättre
Hur tränar du dina färdigheter inom kundkommunikation och kundmöten? Hur säkerställer du är bättre idag än i går och vad skall du göra för att bli ännu lite bättre i morgon?
Vad tror du att du gör inom detta område som dina konkurrenter inte gör? För tro mig – de försöker att ”vara trevlig” mot sina kunder så mycket de bara kan de också!
Nya sätt att sortera din pipeline
"Power up" med Pipedrives nya licens
Vad är en Sales Qualified Lead (SQL)?
En Sales Qualified Lead (SQL) är en potentiell kund (prospekt) som har förflyttats till säljpipelinen efter att uttryckt tillräckligt intresse för din produkt eller tjänst. Vanligtvis har den passerat marknadsavdelningen som en Marketing Qualified Lead (MQL). Nu kan säljteamet arbeta vidare med att konvertera prospektet till en aktiv kund.
Anpassa informationen som ska visas för dina affärer i pipelines
Vad är en Marketing Qualified Lead (MQL)?
En Marketing Qualified Lead (MQL) är en potentiell kund (prospekt) som marknadsföringsteamet har utsett som mest sannolik att bli en kund jämfört med andra prospekt. Prospektet har visat en viss nivå av intresse för företagets produkter/tjänster eller engagemang som bekräftar för marknadsföringsteamet att detta är ett äkta prospekt.
Automatisk tilldelning av affärer eller prospekts
Gemensamma mätetal en framgångsfaktor
Att skriva många offerter, är det bra?
SMARKETING: Den enande kraften av sälj och marknadsföring
Smarketing är integrationsprocessen för ett samarbete mellan försäljnings- och marknadsföringsavdelningen på ett företag. Målet är ett 100 procentigt samarbete mellan försäljning och marknad där avdelningarna har gemensamma mål som ska öka företagets omsättning. Så här kommer du igång med smarketing.