300 publicerade bloggartiklar - dags att fira :)

Ett nytt delmål är uppnått, 300 publicerade bloggartiklar! Jag har skrivit ett blogginlägg per vecka under drygt 7 års tid (med uppehåll för sommar och jul) och är rätt stolt över att jag lyckats hålla i. Jag har samlat dessa under olika kategorier som du hittar nedan. Många undrar hur jag orkar eller hur jag hittar något att skriva om? Svaret är jag försöker använda vardagssituationer som jag eller mina prospekts/kunder upplever.

Bloggartiklarna adresserar personlig och organisatorisk effektivitet, säljstrategi, smarta arbetssätt med mera. Min mission är att vägleda företag in i den digitala världen och därför handlar många bloggartiklar just om det, olika digitala verktyg som underlättar och effektiviserar vardagen för säljare och försäljningschefer.

Verktygen hanterar CRM, prospektering, offertspårning & e-signering, gamification, användarvänliga formulär, webblyssnare samt skapa kommunikationsflöden m.m.

Med de digitala verktygen:

  • Pipedrive CRM

  • Vainu

  • Klenty

  • GetAccept

  • Pointagram

  • Dealfront

  • Hippo Video

  • SIGNandGO

  • Dedupely

  • Typeform

  • Zapier

  • med flera

kan jag bygga den obrutna digitala kedjan från första kontakt till kontrakt.

Kategorier

Kategorier för bloggartiklarna

Min ambition är att fortsätta dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter. Har hittills gjort detta i textformat och även lite smått med video.

Jag har fått en hel del positiv feedback på mina bloggartiklar men jag vill ha mer.

 

Därför utlyser jag nu en tävling!

Priset till vinnaren är en kostnadsfri online utbildning på Vojigo Academy 7 steg till ökade säljprestationer

Värde: 20.000 kronor. Så här gör du för att delta:

  1. Välj ut den bloggartikel som betytt mest för dig (utav de jag skrivit på vojigo.se/blogg)

  2. Tänk ut en motivering varför du tycker just den bloggartikeln är bäst.

  3. Skriv bloggartikel och motivering på publiceringen på LinkedIn. Hittar du den inte i flödet så hittar du den på min profil. Hittar du den ändå inte på LinkedIn, skriv då motiveringen direkt i kommentaren till bloggartikeln (längst ned).

  4. Jag kommer att läsa alla motiveringar och därefter enväldigt utse en vinnare. Beslutet går inte att överklaga.

Jag längtar efter att få läsa din motivering.

P.S. Jag vill även ha tips på ämnen som du skulle vilja läsa om. D.S.

Med säljträning händer det!
— Torbjörn @vojigo