Coeo omdefinierar events till levande, digitala forum
Digitalisering, CRM, Personlig effektivitet, Integrationer Torbjörn Johansson Digitalisering, CRM, Personlig effektivitet, Integrationer Torbjörn Johansson

Coeo omdefinierar events till levande, digitala forum

Innan pandemin var de flesta konferenser fysiska. Under pandemin var de flesta konferenser (de som nu genomfördes) digitala. Efter pandemin finns det ett behov av att kombinera fysiskt med digitalt deltagande. Det var precis vad en av Vojigos kunder efterfrågade.

Läs mer
Hantera dubbletter på ett effektivt sätt
Pipedrive, Digitalisering, Personlig effektivitet Torbjörn Johansson Pipedrive, Digitalisering, Personlig effektivitet Torbjörn Johansson

Hantera dubbletter på ett effektivt sätt

Jag arbetar just nu med en kund som hade ofantligt många dubbletter i sitt Pipedrive CRM. I Pipedrive finns en enkel funktion för att sammanfoga dubbletter och den fungerar när dubletterna är få, alltså inte i detta fallet. För några år sedan hjälpte jag en annan kund med samma problem och då använde jag …

Läs mer
Vad skulle du vilja läsa om?
Torbjörn Johansson Torbjörn Johansson

Vad skulle du vilja läsa om?

Nu vill jag ge mina prenumeranter och läsare möjlighet att påverka innehållet i kommande bloggartiklar. Vilka ämnen eller teman skulle du vilja att jag skrev om?

Läs mer
Storytelling - att kommunicera med berättelser
Kundmötet Torbjörn Johansson Kundmötet Torbjörn Johansson

Storytelling - att kommunicera med berättelser

Storytelling är inget nytt. Att kommunicera med berättelser är 250 000 år gammalt och är det äldsta sättet att kommunicera människa till människa. Därefter kommer rita vilket är 27 000 år gammalt, skriften kom för 3 500 år sedan och det senaste, Powerpoint, ett av våra mest använda presentationsverktyg, har "bara" 28 år på nacken.

Läs mer
Var det ett framgångsrikt kundbesök?
Kundmötet Torbjörn Johansson Kundmötet Torbjörn Johansson

Var det ett framgångsrikt kundbesök?

Den frågan har vi nog alla ställt oss någon gång. Det är dock en fråga vi bör ställa efter varje kundbesök. Hur gör du?

Hur vet man då om ett besök varit lyckat? Vilka resultat tillåter oss att påstå att besöket har lyckats medan ett annat har misslyckats?

Läs mer
Automatisera Leads till Pipedrive från dina annonser i sociala medier
CRM, Digitalisering, Integrationer Torbjörn Johansson CRM, Digitalisering, Integrationer Torbjörn Johansson

Automatisera Leads till Pipedrive från dina annonser i sociala medier

Det finns många olika sätt att fånga nya Leads (affärsmöjligheter). Ett sätt är att annonsera i sociala medier som till exempel på Facebook, LinkedIn och Google. Tidigare fick man bygga landningssidor för att få in leads i Pipedrive, nu kan man koppla sig direkt mot annonserna i sociala medierna via Zapier.

Läs mer