Ta hand om dina prospekt och kunder från start

Förväntar du dig snabb, smidig service när du spenderar pengar hos ett företag? Det gör dina prospekt och kunder också! Engagera dem när de besöker din webbplats med en kombination av din anpassade webbchatt.

Vad är en webbchatt?

Webbchatten är ett meddelandeverktyg i webbläsaren som hjälper dina team att få kontakt med webbplatsbesökare och kunder i realtid. Dagens kunder förväntar sig snabb, lättillgänglig service och en chattfunktion på din webbplats är ovärderlig för både försäljningen och kundlojaliteten.

Med en webbchatt kan kundtjänst och säljteam besvara frågor om produkter eller lösa problem utan att behöva sitta i långa telefonsamtal. Du kan spara ännu mer tid med automatiseringar.

Automatiserade arbetsflöden och förhandsladdade dialogrobotar tar hand om allt: från grundläggande kundtjänst och insamling av information om hur nöjda kunderna är till mötesbokning.

Live-chatt

Se till att det finns tillgängliga företagsrepresentanter för att skapa mänsklig kontakt när det behövs – oavsett var de är. Du kan sömlöst fortsätta konversationer som dialogroboten har startat med Pipedrives webbapp eller med mobilen. Om teamet är för upptaget kan dialogroboten kliva in och se till att inget prospekt faller mellan stolarna.

 

Delta i online chatt

Du kan enkelt aktivera ditt deltagande i live-chatten från webbappen eller appen i mobilen.

Vill du veta mer om Leadbooster? Boka då ett möte med mig nedan.

 
Med säljträning händer det!
— Torbjörn @vojigo